دانلود بازی ماهی کوچولو ۳ – Fishdom 3

گيمز لـــــــــند

دانلود بازی های باحال

دانلود بازی ماهی کوچولو ۳ – Fishdom 3

ماهی کوچولو ۳ – Fishdom 3 Pc Game

| دانلود بازی ماهی کوچولو ۳ – Fishdom 3 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

 

ماهی کوچولو 3   Fishdom 3

 

توضیحات بازی: نسخه سوم از بازی زیبا و پرطرفدار "Fishdom" که طبق گفته ی شرکت تولید کننده نسبت به دو نسخه ی پیشین از هر نظر پیشرفته تر است و تجربه ی بهتری را برای بازی باز فراهم می آورد.این نسخه از نظر گرافیکی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.در این بازی که در زیر دریا انجام می شود شما می بایست آیتم های شبیه به هم را کنار هم بچینید و با کسب امتیاز از هر مرحله عبور کنید.در این بازی بیش از ۱۵۰ محیط آبی برای شما طراحی شده تا بازی یکنواختی را تجربه نکنید.

 

 

ماهی کوچولو 3   Fishdom 3

 

ماهی کوچولو 3   Fishdom 3

 

 


 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و ...] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

 

» حجم تقریبی : ۱۳۴ MB

 


بازی آنلاین دنیای تاوری
بازی آنلاین فوتبال

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:,

] [ 23:13 ] [ Leonardo ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه